حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

ا.ل.ه.ه.

چشماش سرده و خیره به ... چشمام سرد شد و خیره به ...

معدش اعتصاب کرده ...معدم اعتصاب کرد!

نمی خوابه چشماش ناراضین... خوابم نمی بره...

قطره های بارون و نمی شمره...منم نمی تونم بشمورم..

می خنده تا ...نمی تونم باهاش بخندم جون خندش از ته دل نیست..

تردید داره برای ارسال ولی من ندارم...ارسال می کنم تا بدونه...

دستاشم سرده پس دستامو براش گرم نگه می دارم...

چشماش خیره به سلامم بود ... چشمام خیره به جوابش...


دوستم دارم گرمی دستات و می بینم

راضی بودن چشمات

تموم شدن سه نقطه ها و راحتی تو


پس نگران چی هستی ؟!


آروم باش که   و الله کل شی قدیر...





نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 06:09 ق.ظ

چه خوبه دوستها به فکر هم هستند.. کاش همیشه همینجوری باشه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 07:05 ق.ظ

مرسی دوستم
مرسییییییییییییییی
و ببخشید
ببخشید اگه نگرانت کردم! اگه ناراحتت کردم. شاید نمیدونم!
باز هم مرسی و ببخشید :( :)

ناراحت نه ولی نگرانم کردی.چرا می دونی!
خواهش دوستم...
موفق باشی:)
تا شب...:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد