حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

غیر از خدا هیچکس نبود

آخر قصه ی ما را
 
 
همان اول لو دادند
 
 
همان جایی که گفتند:
 
 
"یکی بود و یکی نبود" !

ه

کویر به عشق خورشید از دریا بودن گذشته.

کوچولوی مامان و بابا :دی

چه به ناگاه دلم برای خانواده تنگ شد!!

گوشه ی اتاق

وقتی بی قرار بود می گفتم:
نگران نباش همه چیز درست

می شود.
همه چیز درست شد
او رفت
حالا که بی قرارم

هیچ کسی نیست که بگوید نگران نباش


همه چیز درست می شود.

ساده پدر ..

پدرم روزت مبارک..rose.gif

دیگر چیزی در توصیف زحماتت نمی گویم..

پدرم دعا کن برایم به هنگام قرآن صبحت

یا به هنگام نمازهای اول وقتت..


دوستت دارم به اندازه ی .... .


تو همان خلوت پاک سحری..

نه از آن پاک تری...


مردان سرزمین من که رفتید... روزتون مبارک :‌)

حرف

حرف هایی گاه

جایی از زبان می مانند  

 آنقدر  

تا بی رمق

به خواب می روند  

یا نمی فهمی کجا گم شدند

  

 از آن بدتر آنست که گاه  

حس کنی  

خودت هم حرفی بودی  

که بر نوک زبانی  

از یاد رفت.


پ ن پ ن

البته تمام حرف هام همین طوره وگرنه نمی زنم!

مجبور که نیستم

حقیقت شیرین

حقیقت ها و آدم ها زیباتر از آنند که من فکر می کنم ..


همه تنها ولی همه زیبا 



پ.ن : از ته ته ته دلم بود :دی