حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

نور یا وحشت

http://www.nooronar.com/besmellah/110724548_d943f426d3.jpg


ترس یا نور؟


کدام را باور باید کرد؟


تو این ماه رمضون اینقدر فشار معنوی زیاد شده دارم می ترکم!:دی

از حق الناس می ترسم...

از زندگی می ترسم...

از اتفاق های بد می ترسم...


اگر عصبانی شدم مثل سریال ش ۱ زدم یکیو کشتم؟؟؟!!!

اگر نیت هام خالص نباشه مثل ش ۲؟

اگر این اتفاق های ناگوار برای من بیافته مثل ش ۳؟

اگر کاری ناخواسته کردم؟اگر حرفی ناخواسته زدم کسی ناراحت شد؟..


خدایا رحمتت را مایه ی آرامش کن که می ترسم..

شدم مثل کسایی که راه نمی رن چون می ترسند پاشون بشکنه :دی


نفس های سخت و سنگین!

زندگی برای آرامش یا مجازات؟

من جایز الخطا هستم! می ترسم..

ویسرلی امری..


نظرات 2 + ارسال نظر
ترنج چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 03:44 ق.ظ

ای بابا ! هی بهت گفتم این فیلم های تلویزیون رو تماشا نکن ، تاثیر بد میذاره روت !!!

تایید :دی
ولی نگفتی نگاه نکن ها :- "

الهه پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

دنیاتو سخت بگیر تا بتونی بگذری :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد