حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

زندگی زیبا اما گاهی اشتباه می کنیم.

خدا

می دونم در اون حد نیستم.

می دونم...


ما از تو دم می زنیم.

می گیم دوستت داریم ولی ... .


ولی خدا نگرانم..

واسه کسانی که جلوی چشمم پر پر می شن.


کسانی که پر از انرژی

پر از خوبی

پر از توانایی

.

.

.


اما نگرانند که کی یک نفر را زود تر به شام دعوت می کنه!؟

دنیا پر می شه از لیلی های دم دستی!..


خدا نیار روزی رو که دغدغه هام اینقدر کوچیک بشه.

خدا کمک کن به همه مون.

.

.

به امبد اون روز که همه مون

خلیفه ی خدا روی زمین باشیم.

تو

او

شما

آن ها

ما ... لبخند

اون با من!!

بیا تا لیلی و مجنون شویم، افسانه اش با من
بیا با من به شهر عشق رو کن، خانه اش با من
بیا تا سر به روی شانه هم را ز دل گوییم
اگر مویت چو روزم شد پریشان، شانه اش با من
در میخانه چشمت، به گلگشته نگه وا کن
خرابم کن خراب، آبادی ویرانه اش با من

سلام ای غم، سلام ای همزبان مهربان دل
پر پرواز وا کن چون پرستو، لانه اش با من
مگو دیوانه خو زنجیر گیسو را ز هم وا کن
دل دیوانه دیوانه دیوانه اش با من

در این دنیای وانفسای حسرت زای بی فردا
خدایا عاشقان را غم مده، شکرانه اش با من

مگو دیگر سمندر در دل آتش نمی سوزد
تو گرمم کن به افسون، گرمی افسانه اش با من

چه بشکن بشکنی دارد، فلک در کار سرمستان
تو پنهان بشکن این، نشکستن پیمانه اش با من

رنگین کمان

همه چیز گاه اگر کمی تیره می نماید

باز روشن می شود زود

تنها فراموش نکن این حقیقتی است

بارانی باید تا رنگین کمانی برآید...


http://www.arrowphotos.com/images/Topics/Rainbows/WW1S1465-1sAP.jpg

آه شب


مونسم جز آه یا رب نیست شبها تا به روز

.

.

.

خدا آبروم...


رو سفیدم کن ..

امام صادق(ع)

بسم الله الرحمن الرحیم

لبـــخند

رسمی که هیچ آه نگویند و جان دهند                 

  ما    در  میان    مردم    عالم   گذاشتیم..