حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

خدا .. بغض سنگین :)

بسم الله الرحمن الرحیم




چند وقت است دلم می گیرد
دلم از شوق حرم می گیرد

مثل یک قرن شب تاریک است
دو سه روزی که دلم می گیرد

مثل این است که دارد کم کم
هستیم رنگ عدم می گیرد

دسته سینه زنی در دل من
نوحه می خواند و دم می گیرد

گریه ام، یعنی باران بهار
هم نمی گیرد و هم می گیرد

بس که دلتنگی من بسیار است
دلم از وسعت کم می گیرد

لشکر عشق، حرم را به خدا
به خود عشق قسم می گیرد

.

.

.

 

(قیصر امین پور)

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنده پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام خانوم پرتلاش و درسخون
خوبی شیما جان؟
با درسا چه می کنی؟؟
خیلی زیبا بود اما چرا بغض؟؟

سلام بر ... ( اجازه هست بگم؟:دی) عزیز

الحمدالله

انشاالله امتحانات از دوشنبه شروع می شه َ می خونم دیگه. ۸->

خدا رو شکر
:- " سوت
لبخند هم داره ... ; )


-----

شما خوبی؟خواهرت خوبه؟

پرنده شنبه 25 دی 1389 ساعت 03:15 ب.ظ

خییییییییییییییر

کدومش خیر؟ :دی

پرنده یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 09:12 ق.ظ

چندتا علامت سوال تو حرفای خودت پیدا میکنی؟؟؟؟؟
همونا.......

یعنی اجازه نیست بگم.
خودت خوب نیستی
خواهرت هم خوب نیست :|

آخ ه چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد