حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

دارایی

بسم الله الرحمن الرحیم



پادشاه در زمستانی سخت به طلخک گفت :

که با این جامه ی یکلا در این سرما چه می کنی که من با این همه جامه می لرزم.

گفت : تو نیز مانند من کن تا نلرزی,

پادشاه گفت : مگر تو چه کرده ای؟

گفت : هر چه جامه داشتم همه را تن کرده ام.

تیک تاک

بسم الله الرحمن الرحیم



فکر کنم خسته شدید بس گفتم زندگی زیباست

زندگی زیباست!


کمی هم می گویم :


زندگی قشنگه!

پر از عطر گل های رنگ و رنگه..



بیا فردا رو بسازیم این که فرصت کمی نیست ..



بازی با همه چی ! از جمله کلمات

بسم الله الرحمن الرحیم



با خواب هایم قهر کرده ای؟

آخرین بار که دیدمت
چمدان خاطرَات را
با لبخندی تلخ
بستی و رفتی.

سهمم را از تو نخواستم،
اما
یادت باشد،
امید های مرا
بدون آنکه از من بپرسی،
با خود بردی...




پ.ن : آخی..بل ه بل ه..عجب

امروز جمعه!

بسم الله الرحمن الرحیم

 

از دوری تو غمین و نالان هستیم

وز کردۀ خود کمی پشیمان هستیم

اصلیت ما را تو اگر می پرسی

از کوفه ولی مقیم تهران هستیم!

 

 ما لشگری از سلاح روسی داریم

در دوز و کلک رگ ونوسی داریم

هر جمعه که شد بیا که ما منتظریم

این هفته فقط نیا عروسی داریم

 

 از جور زمانه ما شکایت داریم

اندازۀ کوه و صخره حاجت داریم

ما مشکلمان گرانی و بیکاریست

آقا به نبودنت که عادت داریم...

 

ما قیمت روز ارز را می دانیم

معیار بهای بورس در تهرانیم

فعلا دو سه روزیست هوا پس شده است

هر روز دعای عهد را می خوانیم

 

صد موعظه کن ولی ز تسلیم نگو

از خمس و زکات و ضرب و تقسیم نگو

آقا تو بیا ولی فقط با یک شرط...

ار آنچه که ما دوست نداریم نگو!

 

چند مرده حلاجی؟

بسم الله الرحمن الرحیم




الله

حکیم

دانا

بخشنده

مهربان

پوشاننده ی گناهان

پذیرنده ی توبه

عادل

نامه ی نا نوشته خوانده

قدیر و توانا

آرامش دهنده ی دل ها




.

.

.


خدایا فاصلت تا من خودت گفتی که کوتاهه

از این جا که من ایستادم

چقدر تا آسمون راهه؟...


ای خدا



عاشقتم ...


در تمام لحظه لحظه ی زندگیم تویی..


پ.ن : حاضرم همه چی را برای تو بدهم , همه چیز... تنهایی که چیزی نیست,

امتحانم کن که چون عاشق شدم! ( عجب چیزی گفتم )


حیف اون کوتاه و در عین حال بلند مدتی که گمت کردم غافل از این که خدا با این بزرگی گم نمی شه , چه کردم با خودم؟

خدایا شکرت... تا دنیا دنیاست تجربه باید کرد.



زندگی حقیقت ها دارد!

بسم الله الرحمن الرحیم



آن غریبه

چقدر


شبیه

خاطراتم بود ...

نظم و عدل

بسم الله الرحمن الرحیم




ای موسی من شش چیز را در شش جا قرار دادم و بندگانم درجای دیگر آن رامی طلبند :
1-آسایش رادربهشت قراردادم ، دردنیا می طلبند.

2-علم رادرگرسنگی قراردادم ، درهنگام سیری می جویند.

3- بی نیازی رادرقناعت نهادم ، درزیادی مال می طلبند.

4-عزت رادر بیداری شب نهادم ، درجوارقدرتمندان می گردند.

5-رفعت رادرفروتنی قراردادم ، درتکبر وغرور جستجومی کنند.

6- وبالاخره استجابت دعا را در حلال مقدرکردم.

باز کن پنجره را

بسم الله الرحمن الرحیم



there is a plan to make all of this right

:)

!


http://raoros.files.wordpress.com/2008/02/blue-rose.jpg

buzz

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.