حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

چند مرده حلاجی؟

بسم الله الرحمن الرحیم




الله

حکیم

دانا

بخشنده

مهربان

پوشاننده ی گناهان

پذیرنده ی توبه

عادل

نامه ی نا نوشته خوانده

قدیر و توانا

آرامش دهنده ی دل ها




.

.

.


خدایا فاصلت تا من خودت گفتی که کوتاهه

از این جا که من ایستادم

چقدر تا آسمون راهه؟...


ای خدا



عاشقتم ...


در تمام لحظه لحظه ی زندگیم تویی..


پ.ن : حاضرم همه چی را برای تو بدهم , همه چیز... تنهایی که چیزی نیست,

امتحانم کن که چون عاشق شدم! ( عجب چیزی گفتم )


حیف اون کوتاه و در عین حال بلند مدتی که گمت کردم غافل از این که خدا با این بزرگی گم نمی شه , چه کردم با خودم؟

خدایا شکرت... تا دنیا دنیاست تجربه باید کرد.



نظرات 1 + ارسال نظر
الهه ی خدا پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم

خدایا اگر مارا در ته جهنم هم بندازی...

می گویی؟؟؟؟

صبر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد