حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

بازی با همه چی ! از جمله کلمات

بسم الله الرحمن الرحیم



با خواب هایم قهر کرده ای؟

آخرین بار که دیدمت
چمدان خاطرَات را
با لبخندی تلخ
بستی و رفتی.

سهمم را از تو نخواستم،
اما
یادت باشد،
امید های مرا
بدون آنکه از من بپرسی،
با خود بردی...




پ.ن : آخی..بل ه بل ه..عجب

نظرات 3 + ارسال نظر
شیما دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 12:19 ق.ظ http://shimatahaei.blogsky.com

وحشتناک قشنگ نوشتی!
لذت بردم.

دعای خیرش برای نویسنده ... فوت (لب خند)

پرنده دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 07:58 ق.ظ

بمیرم برات چرا برای خودت نظر گذاشتی
هیشکی نبوده
عیب نداره خودم هستم عزیزم
خیلیییییییییییییییییییییییی قشنگ بود

نه بابا هم اسمم بود ; ) عجب ها ...

خدا رو شکر 8->

آخ جون :D
البته حقیقتا فقط نوشته اش قشنگه اگه بری تو حسش خیلی هم قشنگ نیست ;)

ali پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://dearfriends.blogsky.com/pages/index/

سلام من می خواستم بگم کد قالبتون بهم خورده و به وبلاگ من هم سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد