حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

انا لله و انا الیه راجعون

بسم الله الرّحمن الرّحیم



از مرگ می ترسیدم...

از تنهایی و دوری از این هرج و مرج

لحظه ی لحظه ی زندگیم از فکرش به تلخی زهر می شد

از این که شاید همین ثانیه دیگر نتپد!

دیگر منی نخواهد بود...

این همه امید و این همه آرزو یکی می شود با یک مشت خاک

اما

حالا شیرینی یقین

و زیر سایه ی خدا بودن را می چشم

گناهکارم

بارم سنگین

اما شیرینی نام الله وجودم را پر می کند

او

صاحب قلب و جان من است

حالا می فهمم

بازگشت همه به سوی او ست

شیرین است

نه ترسناک !!

لحظه لحظه ام در آرامش است و زیر سایه ی خدا

خدا رو شکر می کنم در این میلیون ها سال و ماه

در این زمان و من را با چنین انسان هایی آفرید

همسری مهربان

خانواده ای دوست داشتنی

و

دوستانی ساده و صمیمی


دوستت دارم خدا .


پ.ن : حلالم کنید... ، خدایا من گنهکارت رو ببخش...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شنبه 9 آذر 1392 ساعت 08:49 ق.ظ

احسنت :دی

ممنونم عزیزم نتیجه ی کمک های شماست

فهیمه شنبه 14 دی 1392 ساعت 02:31 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد