حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

خود فوحشی !

چه وبلاگ ی

این برفا چیه؟..!

آهنگ گذاشتی واسه وبلاگت؟که چی؟!

هر آنچه از زندگی در دست ماست زیبا بسازیم٬ باعشه هرچی تو بگی! 

حقیقت زندگی! عجب چیزی پروندی!


تو مگه از حقیقت زندگی چی می دونی..؟..



نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 31 خرداد 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

فکر کنم به اندازه کافی میدونید.

امیدوارم

تــرنج ... ! چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 10:05 ب.ظ

آهنگ گذاشتی برای وبلاگت که من و امثال من کیف کنن! ولی اگر نمیخوای نذار دوباره . به جان خودم نه ، به جان تو ناراحت میشم اگه نخوای و بذاری . از من گفتن بود .

می ذارم :) یه لحظه کار داشتم قالب و عوض کردم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد