حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

به استاد هم گفتم! چادر...

دخترک توی اتوبوس چادر بر سر ...


نارنگی پوست می کند و سرش و بالا می گرفت و می انداخت کف اتوبوس!

مثل خرگوشی که سر در برف کرده تا پیدا نشه!

جرق ه!

تا اومدم بگم : آ !

دوستم گفت : ببخشید دختر خانم لطفا نریزید درست نیست.


خندید!!...


و ادامه داد ...


گفتم : ببخشید خانم اینجا فضای عمومی . حق الناس از این نظر ه که درست نیست.


و دوستم : بدید من ببرم بریزم سطل آشغال..

دختر خانم : دیگه نمی ریزم...


باید می گفتم.. ولی فکرم صد هزار تا جا رفت :

اگر در خانواده او را تربیت نکردند ایراد از اوست؟

اگر دلش بشکنه ارزش داره؟

اگر شرمنده بشه؟


به دوستم : شکلات داری؟!

بهش تعارف کن ازش عذر خواهی کن و بدونه برای خودش گفتیم ..


خدایا هیچ وقت مجبورم نکن دهان به نصیحت باز کنم.

و کاری نکنم که نصیحتم کنند!


چرا مردم از نصیحت هایی که بهش عمل نمی کنند و نشنیده اند خسته اند!؟!


امیدوارم این هم اتوبوسی هر جا هست موفق باشه و از ما ناراحت نباشه..

شاید داری می خوانی این متن و خدا رو چه دیدی :‌)

.

.

.

می دونی چادر برای من و تو مسئولیت میاره؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنده جمعه 14 آبان 1389 ساعت 02:19 ب.ظ

واقعا آدمای چادر به سر چرا نمیدونن که مسولن در مقابل..........

بل ه ...

پرنده جمعه 14 آبان 1389 ساعت 11:27 ب.ظ

ممنونم دخمل با معرفت که هر وقت آپ میشی به منم سری میزنی

وبلاگت و دوست دارم

فهیمه دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 12:40 ق.ظ

eee...yadesh be kheir...

تا کجاها رفتی ، چشمک
اوهوم یادش بخیر :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد