حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

معنی واژه برکت

بسم الله الرّحمن الرّحیم


شرمندگی یعنی مامان بزرگت زنگ بزنه احوالت رو بپرسه ...


خدایا لیاقت بده قدر این بزرگ تر های مهربون رو بدونیم .

انا لله و انا الیه راجعون

بسم الله الرّحمن الرّحیم



از مرگ می ترسیدم...

از تنهایی و دوری از این هرج و مرج

لحظه ی لحظه ی زندگیم از فکرش به تلخی زهر می شد

از این که شاید همین ثانیه دیگر نتپد!

دیگر منی نخواهد بود...

این همه امید و این همه آرزو یکی می شود با یک مشت خاک

اما

حالا شیرینی یقین

و زیر سایه ی خدا بودن را می چشم

گناهکارم

بارم سنگین

اما شیرینی نام الله وجودم را پر می کند

او

صاحب قلب و جان من است

حالا می فهمم

بازگشت همه به سوی او ست

شیرین است

نه ترسناک !!

لحظه لحظه ام در آرامش است و زیر سایه ی خدا

خدا رو شکر می کنم در این میلیون ها سال و ماه

در این زمان و من را با چنین انسان هایی آفرید

همسری مهربان

خانواده ای دوست داشتنی

و

دوستانی ساده و صمیمی


دوستت دارم خدا .


پ.ن : حلالم کنید... ، خدایا من گنهکارت رو ببخش...

دنیا


بسم الله الرّحمن الرّحیم



دنیا یعنی لحظه ای غم و لحظه ای شادی

لحظه ای صعود و لحظه ای سقوط

یعنی نه دل خوش کردن به صعود و دل زده شدن از سقوط

یعنی حال

الان هستی اما به  دو دقیقه بعد اطمینانی نیست

یعنی صبر

یعنی تلاش

یعنی طوری زندگی کن که انگار برای همیشه زنده خواهی بود

و طوری حواست باشه که ممکنه ثانیه بعد نباشی

یعنی باید قدر زمان رو دونست.


بسم الله الرّحمن الرّحیم
والعصر.
انّ الِانسان لَفی خُسر.
الّا الّذین آمنوا و عَمِلوا الصّالحاتِ وَ تَواصوا بِالحقِّ‌ وَ تَواصَوا بِالصَّبرِ



به نام خدای رحمان و رحیم .

سوگند به عصر ( 1) .

که انسانها همه در خسران و زیانند ( 2) .

مگر افراد و اقلیتی که ایمان آورده و اعمال صالح انجام داده‏اند و یکدیگر را به حق سفارش کرده و به صبر توصیه نموده‏اند ( 3) .


خدایا بابت تمام نعماتت شکرت

از دست و زبان که برآید کز عهده ی شکرت به در آید؟

شکر ِ من :

احترام به پدر و مادر

نکو داشتن همسر

تلاش برای آموختن

و

جای دادن قرآن در قلبم ...