حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

تا لحظه ی رفتن , یه عالم عاشقت می شم..

بسم الله الرحمن الرحیم


http://www.shiftedreality.com/wp-content/uploads/2008/07/darkness_to_light_1600x1200.jpg


یک حقیقت دیگه ی زندگی رو

درک کردم

مرگ یک حقیقت واسه ماندگان تلخ

واسه ی رفتگان بعضی شیرین

بعضی تلخ

امروز تو راه بهشت رضا(ع)

نگاه می کردم به ماشین ها

خصوصا به مشکی پوش ها

و به اون هایی که پشت ماشینشون عکس زدن

روزانه خیلی ها این تلخی ها رو می چشند

نه فقط من , نه فقط تو


این حقیقت اون قدر سخت ه که تمومی نداره

دردش همیشه خواهد بود

اما

من و شاید تو تحمل می کنیم این درد و ..

چون خدا برامون خواسته

که هرچی اون بخواد بهترینه

امسال و قرار بود دوست داشته باشم

واسم تلخ شد

اما آنچنان دارم قوی می شم

که شاید قرار بود 4 یا 3 سال دیگه به این قوی شدن برسم.

قوی و قوی تر ...

الحمدالله


فکر می کردم اون دنیا جدایی در کمینه

اما

امروزتو قرآن دیدیم که خدا گفت : در بهشت دوستان و یاران رو به روی هم نشستند ..

امشب وقتی بیرون بودیم تنهایی الهه رو تا اعماق وجود حس کردم.

فهمیدم که امشب دلش تنهاست...

چه همه شب هاست که هم صحبتی جز خدا نداریم.

دریابیم یک دیگر را ... فرصت کم ه..

این حقیقت زندگی خیلی مهمه خیلللللیییییییییییییی

واسه همین طولانی شد.


اینقدر از خودم گذر می کنم

تا به خدا ثابت کنم

من ,  من نیستم ...

تا حالا  له شدم واسه اندکی که بعد لهم کردند.

و له شدم برای شاید تو توسط دیگری

اما

دوست میدارم این له شدن جانسوز را ...

نه فقط من , خیلی ها این طورند , شاید تو هم


مرگ , مرگ , مرگ

با رفتنت چیزی از من نموند ... اما این یک رازه

حتی تویی که این رو خوندی هم نخواهی فهمید!

نمی دونم از واقع بینی زیاد ِ که نمی تونم مرگ و بفهمم

یا از رویاپردازی زیاد


مهم اینه دوباره روزی تو را خواهم دید

من به دنیای دیگر

ایمان دارم.

.

.


(اما امان از دل ...)


پ.ن : اعوذ بالله من الشیطان رجیم