حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

آرامش روح

کیف می کردم وقتی برادرم زل می زنه به صفحه ی تلوزیون و مختارنامه نگاه می کنه!


بعد هم می گه:

چقدر خوبه این ها طرفدار امام علی (ع) و امام حسین (ع) دست هم برنمی دارند..

می گه لیلی و مجنون که عاشق آدم بودند آخرش اون طوری شدند

خوب این ها عاشق خدا هستند... معلومه دست بر نمی دارند.

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنده دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

اون داداشت رو از قول من ماج کن
ولی نگو من گفتم
خیلی ماشالله فهمیده شده

چشمم روشن :D
باشه!
به من رفته

پرنده سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 09:33 ق.ظ

نه باباااااا
کجاش به تورفته؟؟؟

البته که هنوز مونده به من برسه

خانوم خانه دار چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:41 ب.ظ http://hekmate-eshragh.blogfa.com/

سلام بلاگ قشنگی داری... تاثیر گذار... خدایی... معنوی...

از عرفان هم بنویس...

سلام
لطف دارید.
نمی دونم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد