حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

خـــــــــــدایا مـــــــــــــرا ببخش

خـــــــــــدایا مـــــــــــــرا ببخش

 

خدایا، مرا ببخش! به خاطر همه لحظه‏هایی که به یاد تو نبوده‏ام!

 

به خاطر همه سجده‏هایی که زود سر از مهر برداشتم .

 

به خاطر همه درهایی که کوبیده‏ام و خانه تو نبوده‏اند .

 

به خاطر همه حاجاتی که از غیر تو خواسته‏ام .

 

به خاطر همه وعده‏هایی که تو دادی و من باور نکردم .

 

به خاطر همه آنچه به خاطر سعادت من از من خواستی و من اعتماد نداشتم .

 

به خاطر همه آنچه خواستی به من بفهمانی و من نفهمیدم .

 

به خاطر همه نعمتهایت که شکر نکرده‏ام .

 

به خاطر همه مهربانی‏هایت که با گناه پاسخ داده‏ام .

 

به خاطر همه چشم‏پوشی‏هایت که سوء استفاده کرده و گستاخ‏تر شده‏ام .

 

به خاطر همه آنچه در راه من خرج کرده‏ای و من هیچ در راه تو خرج نکرده‏ام .

 

 

به خاطر ...

 

مرا ببخش! نه به خاطر آنکه من لیاقت‏بخشیده شدن دارم;

 

به خاطر اینکه تو شایسته بخشیدنی!

 

نه به خاطر آنکه گناهان من بخشودنی هستند;

 

به خاطر اینکه تو اهل عفو و مغفرتی و گذشت کار توست

 

نه به خاطر اینکه من خوب شده‏ام;

 

به خاطر اینکه تو خوبی!

 

نه به خاطر آنکه مرا خوشحال کنی

 

به خاطر اینکه پیامبرت و اولیاء تو، خوشحال شوند!

 

مرا ببخش، نه به خاطر من!

 

به خاطر «آن که‏» گناهان من اول او را اذیت می‏کند!

 

به خاطر «آن که‏» گناهان من، غربت و آوارگی و غیبت او را تمدید می‏کند!

 

به خاطر «آن که‏» هر هفته پرونده اعمال مرا به دست او می‏دهند!

 

به خاطر «آن که‏» این بار نمی‏داند با چه رویی پیش تو شفاعت مرا کند!

 

به خاطر «آن که‏» قرار است‏بر زمین آقایی و سروری کند و گناهان من مانع این کار شده‏اند!

 

به خاطر «آن که‏» دوستش داری و او تو را دوست دارد!

 

به خاطر «آن که‏» ناراحتی او ناراحتی توست و خوشحالی او خوشحالی تو!

 

به خاطر امام زمان مرا ببخش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد