حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش
حقیقت نارنگی !

حقیقت نارنگی !

زندگی در جزئیات آفرینش

سوال ...!! چرا...؟

می خوام بنویسم .... دوست ندارم نوشته هامو توی وبلاگ بذارم ولی ....

به خاطر یک در خواست می نویسم ....

می نویسم از .....

 اقرا .. اقرا بسم ربک الذی خلق...خلق الانسان من علق ....

خلق کردی انسان را ... هدایت کردی انسان را ....

بخوان به نام پروردگارت .... پروردگاری که خلق کرد .. ...

آفریننده...

خدا ...

عشق ....

و انسان ...انسان زمینی .... خدای آسمون ... چقدر با هم فاصله داریم خالق من ...

وقتی من و آفریدی گفتی از رگ گردن نزدیک ترم .... چرا من تو آسمونا دنبالت می گردم ... !!

تو روی زمین پیش منی... شایدم من تو آسمون پیش تو ....

پیش من .... یادم میاد یکی می گفت همیشه با کسی دوست باش که دلش اونقدر بزرگ باشه برای جا کردن

خودت توی دلش نخواد خودت و کوچیک کنی ...

پس چرا ...؟!؟! چرا انسان رو انتخاب کردی ؟! تو با اون عظمتت کوچیک میشی اندازه ی فهمم با من دوست میشی ..

ولی من به این  کوچیکی یادم میره خودم و توی دل دریایی تو جا کنم ...!!!


نظرات 4 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

ای خدااااااااااااااااااااا

یه دوست یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 02:59 ب.ظ

خیلی زیبا بود.حیف این قلم که نمی نویسه.

سارا دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 08:12 ب.ظ http://shazdekuchulue-oo.persianblog.ir/

دختر تو که اینقدر نابغه ای چرا نوشته هایی که می نویسیو تو وبلاگت نمی نویسی؟!!.بنویس ما با آغوش باز ازت می استقبالیم دوستم.بنویس8->:دی

تنها چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 01:40 ق.ظ http://manodonya.blogsky.com

عالی بود واقعا لذت بردم مرسی
راست می گه سارا؛بنویس میدونم حس می کنی از ارزش این حسا وکلمات کم می شه ولی اینطور نیست چون دیگران رو با این حسا همراه می کنی
خوشحال می شم به من هم سر بزنین

خیلی ممنون
با اجازه من شما رو لینک کردم تا آدرس وبلاگتون و داشته باشم .
اگه دوس نداشتین بگید پاک کنم ...
بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد